Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Adidas tenisice su mi se odlijepile, a od prodavača nema odgovora

Adidas tenisice su mi se odlijepile, a od prodavača nema odgovora

Na adresu redakcije javio nam se nezadovoljni kupac koji je kupio tenisice Adidas u Deichmannu u šibenskom centru Dalmare, ali obuća mu se već nakon mjesec dana odlijepila.

Prema njegovim riječima, poslao je dva e-maila u Deichmann, ali niti na jedan nije dobio odgovor i stoga nam je odlučio poslati fotografije tenisica i e-poštu na koju mu prodavač nije odgovorio.

Njegov dopis od 2.5. pročitajte u cijelosti.


Poštovani,

pošto je ovo jedina e-mail adresa koja je navedena na vašim web stranicama putem iste vam se obaćam za jedan prigovor i reklamaciju.

Dana 24.03.2012 godine u vašem dućanu u Dalmare centru u Šibeniku kupljene su tenisice Adidas Neo u iznosu od 369,00 kn, i evo nakon skoro mjesec dana te iste tenisice točnije jedna od tenisica se skroz odljepila na vanjskoj strani ( u prilogu vam šaljem slike.)

Isto tako poradi daljnjeg nošenja tenisica morao sam ljepiti dijelove i tenisice nisu više u orginal stanju. Nezadovoljan sam kvalitetom proizvoda koji traje samo mjesec dana i prodajom te iste robe u vašim (našim) prodavaonicama širom zemlje. Pa je li moguće da se ta roba (da ne kažem puno gori opis) prodaje nama i po kojoj cijeni. Pa mislite li vi da je 369 kuna malo za nešto šta se raspadne za mjesec dana?

S obzirom da je cijeli jedan dio vaše web stranice posvećen sigurnosti i kvaliteti vaših proizvoda pa šaljem ovaj mail malo razočaran i ne znajući uopće šta tražiti? Povrat novca ili nove tenisice ili refundaciju troška moga vremena za pisanje ovog maila i potrošenog ljepila za tenisice, za nerviranje za vrijeme pisanja ovog maila.

Da odmah stavim u napomenu da ne posjedujem orginal račun od samih tenisica, nego samo bankovni izvod koji dokazuje plaćanje.

Poz,
razočarani kupac

B. K. (identitet poznat redakciji)

__________________________

24. lipnja 2014. godine primili smo odgovor od tvrtke Deichmann koji prenosimo u cijelosti.

 

Poštovani,

poduzeće Deichmann se iskreno ispričava što niste dobili odgovor na postavljeno pitanje. U našoj evidenciji, nažalost, nismo pronašli Vašu reklamaciju, te nismo bili u mogućnosti odgovoriti.

Možete napraviti zamjenu ili reklamirati proizvod u bilo kojoj poslovnici Deichmann u Hrvatskoj, iako ste kao stranka tenisice kupili još 2012. godine. Osobno ćemo vas kao kupca obavijestiti o tome odmah po primitku kontakt podataka.


S poštovanjem,

Deichmann trgovina obućom d.o.o.

adidas_deichman_1.jpg

adidas deichman_2.JPG

adidas deichman_3.JPG




Kupac.hr


14.5. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku