Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Debenhams web shop ne želi kupce iz Hrvatske

Debenhams web shop ne želi kupce iz Hrvatske

Kupac iz Hrvatske je podijelio svoje negativno iskustvo pokušaja kupnje u web shopu poznatog britanskog trgovačkog lanca Debenhams.

Doživo sam vrlo neugodno iskustvo s poznatim britanskim lancem Debenhams. S obzirom na nedavno najavljeni dolazak ovog lanca u Hrvatsku, odlučio sam ga podijeliti.

Želja mi je bila kupiti majice s omiljenim likom iz popularnih slikovnica, Gruffalo (kod nas preveden Grubzon). Te majice prodaje upravo Debenhams, a ono što se činilo jednostavnom kupnjom na kraju se pokazalo upravo suprotno.

Debenhams ne dostavlja u Hrvatsku, čak niti u susjednu Sloveniju, no dostavljaju u Španjolsku s deklariranim rokom isporuke od 5-6 dana uz umjerene dodatne troškove. Odlučio sam se za tu opciju.

 


Snalaženje na Debenhamsovoj stranici nije jednostavno s obzirom da category pages nemaju quick view opciju niti je s nje moguće dodati artikle u košaricu, a wishliste uopće nema. Ostaje vam naprijed-nazad browsanje ili otvaranje nekoliko paralelnih prozora kako biste odabrali željene proizvode. Međunarodna isporuka skriva se iza linka "You dont know your UK address?", a checkout je izuzetno spor pa biste mogli pomisliti da vam je pukla internet veza. Roba je ipak naručena s molbom da bude isporučena unutar desetak dana.

Nekoliko sati nakon narudžbe emailom mi je stigla obavijest da je moja narudžba otkazana. Obavještavaju me da ne mogu jamčiti dostavu iako je rok isporuke u Španjolsku obično 12 dana. Predlažu mi da napravim novu narudžbu s drugim mjestom isporuke. Neugodno sam iznenađen, rok isporuke u odnosu na onaj naveden na stranicama je udvostručen, a narudžba mi je automatski otkazana bez pitanja. Pristao bih i na dulji rok isporuke no to me nitko nije pitao.

 

U drugom pokušaju odlučujem se za opciju pick-up-in-store jer mi prijateljica stanuje u Londonu i rado će pomoći. Potvrđujem i plaćam novu narudžbu, a Debenhams obećava da će me u roku od par dana obavijestiti kad je pošiljka spremna za preuzimanje. Nakon što potvrdu nisam dobio niti nakon pet dana, odlučujem provjeriti status narudžbe na njihovim stranicama. Šokiralo me kada sam vidio da je i nova narudžba otkazana.

Obraćam se korisničkoj podršci koja mi nudi objašnjenje da je sustav odbio moju karticu čime je narudžba automatski otkazana. Nikakve obavijesti, upozorenja, poziva, prijedloga alternativnog plaćanja ili isprike osim upute da provjerim svoju karticu kod banke. Od AMEX-a doznajem da Debenhams sustav nije niti zatražio autorizaciju za ovu narudžbu. Zanimljivo, u prvoj narudžbi nije bilo problema s autorizacijom te iste kartice.

Putem Twittera razmjenio sam nekoliko poruka sa službenim Debenhams profilom uvjeren da će okretanje javnom kanalu izazvati više obazrivosti. Uzalud! Pogled na tweetove potvrđuje da nisam usamljen u prigovorima na njihovo poslovanje, a najčešće korištena riječ @Demenhams community managera je "sorry".

Nakon nekoliko pokušaja dogovaranja da preuzimatelj plati robu na licu mjesta nisam uspio postići dogovor s Debenhamsom i priznajem poraz. Točnije, nisam si dopustio daljnje ponižavanje u pokušaju da vlastiti novac potrošim kod ovog trgovca.




Pokušao kupiti i napisao:
Damir Plejić, konzultant
Respons Digitus - agencija za razvoj online poslovanja






Kupac.hr


2.11. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku