Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Kompromitirani su mi podaci na kartici Raiffeisen banke

Kompromitirani su mi podaci na kartici Raiffeisen banke

Korisnik sam Maestro kartice tekućeg računa Raiffeisen banke i u ponedjeljak me je nazvala djelatnica banke s pomalo uznemirujućom porukom.

Naime, javila mi je da je moja kartica "kompromitirana" i da treba moju suglasnost za poništavanje kartice. Kad sam upitao što to znači da je kartica "kompromitirana" djelatnica mi je rekla da je netko pristupio mojim podacima s kartice.

Nije mi to baš bilo jasno s obzirom na sve sigurnosne kodove, zaštite i mjere koje banke poduzimaju da zaštite svoje korisnike. Još jednom sam pitao kako je to moguće i dobio odgovor da se to dogodilo na jednom bankomatu.

Poznato mi je da kradljivci snimaju pinove skrivenim uređajima na bankomatima i malo me zabrinula ta informacija jer nisam htio da netko skine novac s mojeg računa. Kad sam pitao djelatnicu na kojem se bankomatu to dogodilo, odogovorila mi je da oni nemaju tu informaciju.

Kako nemate tu informaciju, a znate da mi je kartica kompromitirana?, upitao sam je. Odgovorila mi je da im Master Card ne daje takve podatke. S obzirom da nisam htio da mi netko ukrade novac, dao sam odobrenje da mi blokiraju karticu.

Vjerujem da banka želi zaštititi svoje korisnike, ali isto tako smatram da imam pravo znati na kojem se bankomatu to dogodilo jer ovako nije jasno je li doista riječ o zlouporabi bankomata ili možda hakerskom upadu u sustav?

Moju sumnju dodatno pojačava činjenica što mi usprkos "kompromitiranju kartice" nije ukraden nikakav novac s računa.  

Novu karticu sam dobio već do petka i još čekam novi PIN. U međuvremenu novac moram podizati u poslovnici banke. Na kraju svega mogu pohvaliti brzu reakcije banke, ali s obzirom da nisam dobio odgovor na moje pitanje nekako mi cijela ta priča o "kompromitiranju kartice" nije baš uvjerljiva.




Piše: Mario S.





Kupac.hr




25.2. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku