Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Gfk: Indeks povjerenja potrošača porastao i u rujnu

Gfk: Indeks povjerenja potrošača porastao i u rujnu

GfK indeks povjerenja potrošača ponovno je porastao na 40,18 bodova - no i dalje u recesijskom ozračju. Pozitivan pomak dogodio se kao i u ranijem mjerenju kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji trajnih dobara.

Gfk Indeks Povjerenja Potrosaca 9-2013

I dalje je prerano govoriti o oporavku povjerenja potrošača pošto smo sličnu situaciju imali u 2011. godini kada je Indeks u drugom kvartalu porastao preko 40 bodova da bi zatim u prosincu započeo ponovo seriju sve nižih očitanja koja je kulminirala godinu dana kasnije sa povijesno najniže zabilježenom vrijednosti Indeksa. Usporavanje rasta u rujanskom očitanju može biti znak stagnacije ili blagog pada u idućem mjerenju.

Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.



Kupac.hr




16.10. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku