Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Karlovačko pivo - novi izgled za budućnost

Karlovačko pivo - novi izgled za budućnost

U galeriji Lauba predstavljen je novi izgled Karlovačkog piva. U jedinstvenom iskustvu uživalo je više od 600 uzvanika među kojima su bili predstavnici domaćih kompanija i medija te osobe iz javnog i političkog života.



Karlovačko pivo na svojoj etiketi ponosno nosi grb grada Karlovca u kojem se proizvodi. Nov izgled Karlovačkog piva odlikuju moderan dizajn te stiliziran i moderniziran grb grada Karlovca kojim dominiraju prekrasne sirene.

"Karlovačko pivo ima dugu tradiciju, no to je pivo koje se stalno razvija i okrenuto je budućnosti. Nova etiketa ponosno pokazuje svu strast i umijeće koje ulažemo u naše Karlovačko. Podsjećamo i na hrvatski ječam kojeg koristimo u Karlovačkom pivu. Za nov izgled Karlovačkog inspirirale su nas sirene - simbol karlovačkih rijeka koje su oduvijek povezivale ljude.", istaknula je Branka Slaveska, predsjednica Uprave kompanije Heineken Hrvatska.

Karlovačko pivo novog izgleda i poznatog okusa, uskoro stiže na tržište. U proizvodnji Karlovačkog piva koriste se prirodni sastojci: slad napravljen od ječma s hrvatskih polja, voda, kvasac i hmelj. Karlovačko pivo ne sadrži konzervanse, aditive niti sirovine GMO podrijetla. Ukoliko se u njemu uživa umjereno, pivo može biti dio zdravog stila života.

Karlovačko aktivno promiče odgovornu konzumaciju alkohola pa je za goste događaja u Laubi bio organiziran besplatan prijevoz taksijemkako bi sretno i sigurno stigli svojim kućama.

_________________

Heineken Hrvatska drži drugo mjesto na hrvatskom tržištu piva. Tradicija proizvodnje piva u pivovari u Karlovcu seže u davnu 1854. godinu. Pored Karlovačkog svijetlog piva, tu si još i: Karlovačko 0,0% Maxx, Karlovačko Radler limun, Karlovačko Laganini Radler, Karlovačko Royal 1854, Karlovačko crno te međunarodni brendovi Heineken, Amstel Premium Pilsener, Edelweiss Snowfresh i Desperados. Više informacija na www.heineken.hr

 

Kupac.hr


14.2. 2015.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku