Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Gdje kupujete, koji su kriteriji izbora i razlozi za promjenu trgovine

ANKETA: Gdje kupujete, koji su kriteriji izbora i razlozi za promjenu trgovine

Akcija Poštujmo naše džepove, osim praćenje cijena, svaki tjedan na svojoj Facebook stranici provodi ankete o kupovnim stavovima, navikama i ponašanju kupaca.

Donosimo vam rezultate ankete o potrošačkim stavovima koji nude odgovore na pitanja gdje ispitanici najčešće kupuju, usporedbu s kriterijima izbora i presudnim razlozima za promjenu trgovine.

Prema rezultatima ove ankete čak 80% ispitanika kupuje u velikim lancima i trgovačkim centrima, a samo 20% u specijaliziranim ili malim dućanima i tržnicama. Postavlja se pitanje mogu li veliki ponuditi uistinu sve i u tolikoj mjeri zasjeniti male?

anketa 1

Budući da je većina ispitanika od oko 60% kao prvi kriterij kod izbora trgovine navela blizinu, a s obzirom da 80% ispitanika kupuje u velikim lancima, teško je povjerovati da su veliki trgovački lanci uvijek "usput". Za pretpostaviti je da na odabir mjesta kupnje uveliko utječe bolja ponuda asortimana te cijene i akcije.

anketa 2

Nezadovoljavajuća usluga je navedena kao presudni razlog za promjenu trgovine, a s obzirom da većina kupuje u velikim trgovačkim centrima postavlja se pitanje - zar je njihova usluga toliko bolja?

Za razliku od dobre ponude i povoljnih cijena, gdje prednost imaju velike trgovine, mali i specijalizirani dućani bi upravo na području usluge mogli i trebali graditi svoju snagu što očigledno dovoljno ne iskorištavaju.






Kupac.hr


23.4. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku