Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Kakva su iskustva kupaca s reklamacijama?

ANKETA: Kakva su iskustva kupaca s reklamacijama?

Odgovori na prošlo anketno pitanje akcije Poštujmo naše džepove ukazali su da se kupci na reklamacije odlučuju uglavnom kad je u pitanju roba veće novčane vrijednosti.

Ovoga je puta pitanje bilo usmjereno na iskustva kupaca s reklamacijama. Rezultati pokazuju da većina ispitanika ima djelomično uspješno iskustvo, no, obzirom da su izostali komentari, nije moguće pretpostaviti što je tome uzrok, odnosno, postoje li neka pravila za uspješno rješavanje reklamacija. U tome bi itekako dobro došla pozitivna iskustva onih 25% ispitanika koji su u svakoj prilici uspješno riješili problem.

Ono što i u ovoj prilici treba istaknuti je skupina od 11% onih bez ikakvog iskustva s reklamacijama. Obzirom da je teško povjerovati da isti nisu baš nikada imali razloga za to, važno je još jednom naglasiti da jedino svojim aktivnim stavom/ponašanjem možemo mijenjati stvari. U ovom slučaju, koristeći svoje pravo na reklamacije možemo doprinijeti povećanju kvalitete, kako proizvoda, tako i usluga koje nam se pružaju.

Reklamacije _kupaca _iskustva

 

_____________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

 

Kupac.hr


27.3. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku