Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Koji su najvažniji kriteriji izbora proizvoda?

ANKETA: Koji su najvažniji kriteriji izbora proizvoda?

Ponovljena anketa akcije Poštujmo naše džepove pokazala je kako su kupcima cijena i kvaliteta sve važniji kriteriji kod izbora proizvoda (zabilježeno je povećanje sa 69% na 83%).

Ali taj rast se može pripisati jačanju kriterija kvalitete (zabilježeno je povećanje sa 38% na 54%), dok je utjecaj cijene u odlučivanju ostao manje-više isti. Može li se to protumačiti s onom: nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari?


Utjecaj reklama gotovo da je nestao - je li to rezultat daljnjeg gublj
enja povjerenja u promotivne poruke ili smo zbog krize više usredotočeni na stvarne kriterije? Na kraju, ne treba zanemariti ni kriterij koji je naknadno dodan od strane ispitanika, i u prvoj i drugoj anketi - porijeklo proizvoda (hrvatski proizvod).

Taj se kriterij zasniva na dvije postavke: (1) domaći proizvodi su kvalitetni i (2) kupnjom domaćih proizvoda podržavamo nacionalnu ekonomiju. Anketa iz svibnja, koja je direktno bila usmjerena na ovo pitanje, pokazala je da gotovo 60% ispitanika uglavnom kupuje hrvatske proizvode, dok ostatku to nije odlučujući kriterij pri kupnji.

Postujmo Nase Dzepove _kriterij Izbora Proizvoda

 

_______________________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 








Kupac.hr


11.12. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku