Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Koje karakteristike pridonose ugledu trgovine

ANKETA: Koje karakteristike pridonose ugledu trgovine

Kako bi ostvarili konkurentsku prednost među mnogobrojnim trgovinama koje se danas nalaze na tržištu, trgovački lanci moraju se opredijeliti koju će poziciju zauzeti u samoj svijesti potrošača. Na taj način grade željeni imidž i nadaju se privlačenju određenog tržišnog segmenta. S vremenom tako izgrađene karakteristike oblikuju ugled i kvalitetu trgovine koju je kasnije teško i skupo mijenjati nizom marketinških aktivnosti.

U najnovijoj anketi akcije Poštujmo naše džepove, među ispitanicima su najvažnije karakteristike za izgradnju ugleda povjerenje i sigurnost u proizvode i usluge koje nude (63%). Da stoje iza obećanoga, odosno svojevrsno povjerenje u trgovinu bitno je za 29% ispitanika. Komforu, činjenici da proizvodi i usluge neke trgovine štede vrijeme, novac i trud prednost daje 10% ispitanika, dok je društvena odgovornost bitna tek za 2% ispitanih.

Anketa _ugled _trgovine

______________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

Kupac.hr


11.5. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

1 komentar za “ANKETA odlučujuće karakteristike za ugled trgovine”

  • Gravatar of mirbes1.6. 2013. u 14:02 korisnik mirbes je napisao/la:

    ljubaznost osoblja, uređenost izloga, izloženost proizvoda