Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Promjena kupovnih navika na godišnjem odmoru

ANKETA: Promjena kupovnih navika na godišnjem odmoru

Kriza je utjecala na broj onih koji si mogu priuštiti odlazak na ljetovanje, ali i na kupovno ponašanje onih koji su uspjeli zadržati tu pozitivnu/potrebnu naviku. Upravo se zato prvo pitanje u anketi akcije Poštujmo naše džepove, nakon ljetne stanke, prigodno odnosilo na kupovne navike po pitanju prehrane, kao nužnog troška i na godišnjem odmoru.

Anketa Navika Kupovanja Na Odmoru

Najveći postotak, 42% ispitanika odgovorilo je da si na godišnjem odmoru ipak priušte odmak od svakodnevnice i po ovom pitanju - u izboru i cijeni, odnosno načinu i trošku prehrane. Po broju odgovora - 30%, slijedi opcija "sve svoje sa sobom nosim", a razlog za to svakako treba tražiti u suženom izboru namirnica u manjim mjestima i trgovinama i/ili višim cijenama namirnica, bilo zbog politike sezonskih cijena, bilo zbog otežane opskrbe u manjim/otočnim mjestima. Nešto manji postotak, 28% ispitanika, zadržava svoje kupovne navike (iste kriterije izbora) i na godišnjem odmoru.

Nadamo se da smo ovim pitanjem uspješno otvorili novu radnu sezonu, u kojoj slijede mnoga, stara i nova, zanimljiva pitanja kojima osvještavamo svoje kupovne navike i time otvaramo prostor i za njihove promjene.

______________________________________

Postujmo nase dzepove_logo

Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

Kupac.hr


19.10. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku