Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Smanjenje kvalitete presudno za odabir drugog proizvođača ili branda

ANKETA: Smanjenje kvalitete presudno za odabir drugog proizvođača ili branda

U ponovljenoj anketi akcije Poštujmo naše džepove o navikama kupaca, presudan razlog za promjenu proizvođača odnosno marke, i dalje ostaje, s nešto većim postotkom, smanjenje kvalitete. Ne treba zaboraviti da je i kod izbora proizvoda kvaliteta nepobitno najznačajniji kriterij, kao i to da se kvaliteta uvijek gleda u kombinaciji s cijenom, te da ta dva elementa moraju biti usklađena - "value for money".

Pouka, koju bi proizvođači i trgovci iz ovoga trebali izvući, glasi: ne postoji bezuvjetna lojalnost kupaca! Jednom stečene kupce treba znati zadržati - istim ili poboljšanim omjerom vrijednosti koju čini i usluga i cijene!



Anketa _razlozi _promjene _proizvođača _branda

_______________________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 








Kupac.hr


19.12. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku