Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ANKETA: Što je kupcima najvažnije pri kontaktu s prodavačem?

ANKETA: Što je kupcima najvažnije pri kontaktu s prodavačem?

Kada je riječ o izboru trgovine kupci su se u prethodnoj anketi izjasnili kako im je najvažnija blizina trgovine, asortiman i cijene, a loša usluga je istaknuta kao ključan razlog za promjenu trgovine.

No, krug prodaje ne ovisi samo o navedenim čimbenicima. Prodavači su jedna od najvažnijih karika u tom procesu i njihova profesionalnost utječe na odluke kupaca.

U najnovijoj anketi akcije Poštujmo naše džepove korisnici su pitani što im je najvažnije pri kontaktu s prodavačem i kako se pokazalo na prvom su mjestu bili pristojnost i ljubaznost (i da prodavač nije prenapadan).

Manji broj kupaca pridaje važnost savjetima prodavača, informiranju o proizvodima i razgovoru o vašim potrebama. Može li se iz ovoga zaključiti da vam je draža samostalna kupovina?

Anketa _prodavaci



_____________________________________


Postujmo nase dzepove_logoPoštujmo naše džepove
je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.





 

 



 

Kupac.hr


27.5. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku