Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: Hipp proizvodi poskupjeli u dm-u, Bipa i dalje vodeća po ukupnom broju poskupljenja

MALI SEMAFOR: Hipp proizvodi poskupjeli u dm-u, Bipa i dalje vodeća po ukupnom broju poskupljenja

Prvi proljetni MALI semafor akcije Poštujmo naše džepove od 20. ožujka do 5. travnja 2014. godine, donosi više crvenih oznaka od prošlog. Zabilježeno je 6 crvenih oznaka (3,63 % proizvoda koje pratimo) u odnosu na prošlo praćenje sa 4 crvene oznake (2,42% proizvoda).

Dm je najviše pridonio svojim aktualnim poskupljenjima sa 4 crvene oznake odnosno 11 % proizvoda koji su u promatranom razdoblju povećali cijene. Plodine ovoga puta nemaju niti jednu crvenu oznaku. Kada bi im se ostali trgovci pridružili bilo bi nam proljeće još i ljepše. Ukupno gledano na prvome mjestu, po broju proizvoda koji su povećali cijene od početka praćenja, nalazi se Bipa sa 63 % proizvoda koji su poskupjeli, dok su Plodine na začelju liste te imaju 31 % proizvoda sa žutim oznakama.

Kod proizvoda, poskupljenja su raspršena u 6 različitih kategorija, ali može se primijetiti da Hipp kao proizvođač ima u četiri različite kategorije proizvoda povećane cijene. Sva povećanja cijena Hippovih proizvoda trenutno su zabilježena u DM-u. Što će biti u sljedećem praćenju i hoće li i ostali trgovci povećati cijene asortimana proizvođača Hipp ostaje vam za provjeriti za 15 dana.

Do tada… kupujte po zelenome valu!

Kliknite za detaljni pregled MALOG SEMAFORA od 20. ožujka do 5. travnja

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

__________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr


7.4. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku