Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: U dm-u ukupno najmanje, u Bipi najviše poskupljenja dječjih proizvoda

MALI SEMAFOR: U dm-u ukupno najmanje, u Bipi najviše poskupljenja dječjih proizvoda

Trend smanjenja broja crvenih oznaka se nastavio i u razdoblju od 5. do 20. veljače 2014. godine. U MALOM semaforu akcije Poštujmo naše džepove pratimo dvije crvene oznake (1,21 % proizvoda) u odnosu na prošlo praćenje i 3 crvene oznake (1,81 % proizvoda).

Proizvodi sa crvenim oznakama zabilježeni su u Dm-u, dok kod ostalih trgovaca nema dječjih proizvoda koji su poskupjeli. Neovisno o broju aktualnih poskupljenja, Dm ima najmanji broj ukupnog povećanja cijena (44 % praćenih proizvoda), dok je kod Bipe 58 % proizvoda koji su poskupjeli od početka praćenja.

Crvene oznake u kategorijama proizvoda odnose se na njegu kose i sapune te njegu kože - ulje/krema. Kod ovih je  kategorija broj crvenih i žutih oznaka uočen za 50 % proizvoda u kategoriji. Dosadašnjem trendu povećanja cijena odolijevaju instant kašice (27 % proizvoda koje pratimo u kategoriji) te keksi (29 %). Nadamo se da će se i ostale kategorije pridružiti grupi "do 30 % proizvoda" koji su od praćenja povećali cijene.

Što donosi novi MALI semafor pratite za 15 dana…

Kliknite za detaljni pregled MALOG SEMAFORA od 5. do 20. veljače

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

__________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

Kupac.hr


24.2. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku