Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: U dm-u poskupjelo više od 50% proizvoda za djecu

MALI SEMAFOR: U dm-u poskupjelo više od 50% proizvoda za djecu

Već na prvi pogled, u aktualnom MALOM semaforu akcije Poštujmo naše džepove, lako je uočiti znatne promjene cijena dječjih potrepština. Broj aktualnih poskupljenja dosegao je visokih 17 crvenih oznaka.

S obzirom na ove promjene, sada crvene oznake stoje pored ukupno 10% proizvoda u cijelom semaforu. Navedenom povećanju broja aktualnih poskupljenja najviše doprinosi dm koji ovoga puta bilježi 12 poskupljenja ili 33% proizvoda od svog ukupnog asortimana. Tako dm dospijeva na vrh liste trgovaca po broju ukupnih poskupljenja (53% asortimana). Na začelju liste nalazi se Bipa gdje bilježimo tek 30% proizvoda koji su promijenili cijenu od početka praćenja.

Osim trgovine dm, promatrano s aspekta trgovaca, zamjenska mlijeka s aspekta kategorija proizvoda te tvrtka Hipp s aspekta proizvođača također su doprinijeli ovako drastičnim promjenama u MALOM semaforu. Kod zamjenskih mlijeka zabilježene su aktualne promjene cijena kod 31% proizvoda. Prate ih gotove kašice s 21% crvenih oznaka te ukupno 64% proizvoda s promijenjenom cijenom od početka praćenja. Ipak, na vrhu liste kategorija proizvoda i dalje su uvjerljivo puderi s ukupno 73% proizvoda s povećanom cijenom.

Čini se da je nagao rast temperatura istosmjerno utjecao i na cijene u MALOM semaforu. Hoće li raspored boja tako izgledati i u VELIKOM semaforu? Preostaje nam vidjeti.

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

 

Klikni za uvećani prikaz:

______________________________________

 

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr




21.4. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku