Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: Hipp na prvom mjestu po broju povećanja cijena

MALI SEMAFOR: Hipp na prvom mjestu po broju povećanja cijena

Mali semafor praćenja cijena akcije Poštujmo naše džepove od 20.11. do 5.12. 2012. s hladnijim danima ipak donosi manji broj poskupljenja (8) u odnosu na studeni kad ih je zabilježeno 12.

Iako s najvećim brojem aktualnih povećanja cijena, Plodine su, po ukupnom broju poskupljenja od početka praćenja cijena, ipak na začelju u odnosu na ostale trgovce dok je BIPA na suprotnom kraju "kolone". Međutim, kod svih trgovaca zabilježen je približno jednak ukupan broj porasta cijena od proljeća.

Politika određivanja cijena proizvoda od strane proizvođača također značajno utječe na broj poskupljenja u semaforima praćenja cijena, pa je od početka praćenja važno istaknuti povećanje cijena svih Fructal sokova te Hipp i Frutek kašica.

Po broju poskupljenja, također od početka praćenja, neslavno prvo mjesto zauzeo je Hipp s nešto učestalijim povećanjima cijena od ostalih. U ovom razdoblju gotovo polovicu promatranih kategorija proizvoda prate promjene u kretanju cijena, bilo kroz povećanja ili smanjenja.

Ponovno poskupljuju osnovne kategorije kao što je kategorija zamjenskih mlijeka. Od početka praćenja, najviše crvenih i žutih oznaka u semaforu imale su gotove kašice, puderi i sokovi, neovisno o proizvođačima. Hoće li zima donijeti nastavak smanjenja broja poskupljenja ili će roditelji u predblagdansko vrijeme izdvajati veće iznose za dječje potrepštine i hoće li Mali semafor pokleknuti pred "božićnom ludnicom", provjerite opet za 15 dana.


Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Zeleno svjetlo (kvadrat) imaju oni čija je cijena na razini ili niža od početne cijene, crveno (krug) opominje da je cijena povećana u tekućem tjednu, dok žuto svjetlo (trokut) upozorava da je proizvod poskupio u nekom od prethodnih razdoblja. Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

Semafor _mali _20_11_do _5_12

______________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 





Kupac.hr


5.12. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku