Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: Konzum 63 %, dm 58 % dječjih proizvoda s povećanim cijenama

MALI SEMAFOR: Konzum 63 %, dm 58 % dječjih proizvoda s povećanim cijenama

Lijepo je vidjeti smanjenje broja crvenih oznaka u malom semaforu akcije Poštujmo naše džepove. U odnosu na prošlo razdoblje sa 12 crvenih oznaka (7,27 % proizvoda), od 5. do 20. lipnja 2014. godine zabilježeno je 5 crvenih oznaka (3,03 % proizvoda).

Crvene oznake nalazimo kod Konzuma (7 % proizvoda koje pratimo) te DM-a (6 % proizvoda). Ova dva trgovca ujedno su i trgovci s najvećim brojem povećanja cijena u odnosu na početak našega praćenja. U Konzumu 63 % proizvoda, a u DM-u 58 % praćenih proizvoda nose crvene i žute oznake.

Najveći broj aktualnih povećanja cijena zabilježen je u kategoriji gotovih kašica (14 % proizvoda). Crvene oznake bilježimo i kod čajeva (10 % proizvoda je povećalo cijenu u odnosu na prošlo praćenje), pudera (8 %) te keksa (7 %). Kategorija gdje uočavamo najveći broj crvenih i žutih oznaka od početka praćenja su sokovi sa 79 % proizvoda. Nadamo se da se ostale kategorije neće ugledati na ovu te da će trgovci držati cijene proizvoda pod uzdom.

Do novoga praćenja kupujete po zelenome valu.

Pogledajte detaljni pregled MALOG semafora od 5. do 20. 6.

 

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

__________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

Kupac.hr


21.6. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku