Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: Manji broj aktulanih poskupljenja proizvoda za djecu

MALI SEMAFOR: Manji broj aktulanih poskupljenja proizvoda za djecu

Konačno zahlađenje u MALOM semaforu akcije Poštujmo naše džepove za razdoblje od 20. siječnja do 5. veljače 2014. godine. Nakon vrućih 20 poskupljenja (12,12,% proizvoda) u prošlom praćenju, u ovom se, broj crvenih oznaka spustio na tri (1,8% proizvoda).

Povećanja cijena pratimo kod Bipe i Konzuma, slično kao i u prošlom semafpru. Jedina razlika je u broju proizvoda koji su povećali cijene. Sukladno tome nema prevelikih odstupanja u trgovcima koji imaju ukupno najmanji broj povećanja cijena, to su DM i Konzum, te onih koji imaju najveći broj povećanja cijena, Bipa i Plodine. Potrebno je napomenuti da te razlike nisu drastične. Naime, svi trgovci se kreću u rasponu od 47-55 % proizvoda iz asortimana koji pratimo, a kojima su povećali cijene.

Kod proizvoda poskupjeli su njega kose i sapuni te gotove kašice. Ipak poskupljenjima odolijevaju keksi (29% proizvoda koje pratimo), zamjenska mlijeka (31%) i pelene (36%) gdje pratimo najmanji broj proizvoda koji su povećali cijene. Dok kod čajeva (90% proizvoda koje pratimo), sokova (71%), gotovih kašica (71%) i pudera (69%) pratimo najviše proizvoda koji su povećali cijene. Zlatnu sredinu zauzimaju njega kose i sapuni (57%) te vlažne maramice (53%).

Nadamo se da će ovo hladno vrijeme uspjeti zadržati broj crvenih oznaka u MALOM semaforu na ovoj razini,

Kliknite za detaljni pregled MALOG SEMAFORA od 20. do 5. veljače

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

__________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr


7.2. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku