Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: Plodine prednjače po ukupnom broju poskupljenja

MALI SEMAFOR: Plodine prednjače po ukupnom broju poskupljenja

Kao i u velikom, i u MALOM semaforu akcije Poštujmo naše džepove od 5. do 20. veljače 2013. broj aktualnih poskupljenja čini tek 6% svih stavki.

I u slučaju dječjih potrepština Plodine u tome prednjače. U promatranom razdoblju kod njih je zabilježeno čak 90% aktualnih poskupljenja (9 od 10 crvenih oznaka). Time su Plodine zauzele neslavno prvo mjesto po ukupnim poskupljenjima od početka praćenja, obzirom da crvene i žute oznake čine 42% praćenog asortimana. U ostalim trima trgovinama taj se udio kreće od 36% do 39%.

Analiza po kategorijama proizvoda ukazuje da je poželjno pažljivo birati proizvođače/trgovce pri kupovini proizvoda iz kategorije pudera, njege kose i sapuna te gotovih kašica. Naime, u tim kategorijama, šansa da ćete kupiti proizvod po cijeni većoj od one iz početnog razdoblja praćenja veća je od 50%.

Kako bi izbjegli eventualno krivo iščitane preporuke semafora, nije loše povremeno ponoviti značenje oznaka. Dok su neki drugi izvori okrenuti usporedbi cijena različitih proizvođača u različitim trgovinama, akcija Poštujmo naše džepove prati poskupljenja (promjene cijena). Tako zelena oznaka ukazuje da je riječ o artiklu čija je cijena na istoj ili nižoj razini od cijene zabilježene na početku našeg praćenja (kod velikog semafora kraj siječnja 2012,, kod malog početak ožujka 2012.). I crvene i žute oznake znače da je trenutna cijena nekog proizvoda veća od one s početka praćenja, samo se razlikuju obzirom na trenutak poskupljenja. Crvena znači aktualno poskupljenje (u odnosu na zadnje praćenje), a žuta da je do poskupljenja došlo u nekom od prethodnih razdoblja.

Pratite nas i dalje, i saznajte što će u MALI semafor donijeti početak ožujka.

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

kliknite za pregled i uvećani prikaz

______________________________________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 







Kupac.hr


23.2. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku