Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI semafor: Daljnja poskupljenja dječjih prizvoda zabilježena u Bipi, Dm-u i Konzumu

MALI semafor: Daljnja poskupljenja dječjih prizvoda zabilježena u Bipi, Dm-u i Konzumu

Mali semafor akcije Poštujmo naše džepove i dalje prati trend istog broja aktualnih poskupljenja. Kao i u prošlom praćenju, u razdoblju od 20. listopada do 5. studenoga 2014. godine, ponovno imamo 7 crvenih oznaka odnosno 5,3 % proizvoda koje pratimo je povećalo cijene.

Najmanje su broju aktualnih poskupljenja pridonijeli DM i Konzum svaki sa po jednom crvenom oznakom, dok u Bipi pratimo 5 crvenih oznaka. Ukupno gledano DM i dalje ima najmanji broj povećanja cijena u odnosu na početak praćenja odnosno 45 % proizvoda koje pratimo nosi crvenu ili žutu oznaku.

Od proizvoda kod sokova 20 % proizvoda koje pratimo imaju crvenu oznaku, a oni su ujedno i kategorija u kojoj trenutno ne pratimo zelene oznake (80 % proizvoda ima povećane cijene). Po broju povećanja cijena sokove prate čajevi gdje bilježimo 75 % proizvoda sa crvenim i žutim oznakama. Primjećujemo da su neki proizvođači kao što su Bebivita, Podravka i Nivea povećali cijene svojim proizvodima kod više trgovaca i u različitim kategorijama proizvoda. Hoće li će se taj trend nastaviti i za druge njihove proizvode koje pratimo, provjerite u sljedćem MALOM semaforu…

 

Pogledajte detaljni pregled MALOG semafora od 20. 10. do 5. 11.<<<


Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

__________________________

Postujmo nase dzepove_logo
Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

Kupac.hr


9.11. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku