Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: Crvene oznake u kategorijama zamjenskih mlijeka, kašica i ulja

MALI SEMAFOR: Crvene oznake u kategorijama zamjenskih mlijeka, kašica i ulja

U malom semaforu akcije Poštujmo naše džepove lijepo je vidjeti smanjeni broj aktualnih poskupljenja. Od 5. do 20. studenog 2014. godine zabilježene su 4 crvene oznake (3,03 % praćenih proizvoda) u odnosu na prošlo razdoblje sa 7 crvenih oznaka (5,3 % proizvoda).

Broj crvenih oznaka kod trgovaca prilično je jednako raspoređen. U Bipi i Konzumu po jedna crvena oznaka, dok su u DMu zabilježene 2 crvene oznake (5 % proizvoda koje pratimo). Ukupno gledano Konzum i dalje ima najveći broj povećanja cijena sa 52 % proizvoda koji su povećali cijene u odnosu na početak praćenja. DM se, iako ovaj put s najvećim brojem crvenih oznaka, trenutno nalazi na dnu liste sa 43 % proizvoda koji su povećali cijene od početka praćenja. 

Kod proizvoda kategorija sa dvije crvene oznake su zamjenska mlijeka. Dok po jedno aktualno poskupljenje pratimo u kategoriji instant kašica i ulje/krema. Neovisno o konstantnom povećanju cijena proizvoda uočljivo je da postoje i kategorije sa manje od 40 % proizvoda koji su povećali cijene. U tu grupu spadaju instant kašice, keksi, ulje/krema, pelene te vlažne maramice. Nadamo se da će se ovaj trend kod spomenutih kategorija održati te da će pridružiti još neke kategorije.

Što nas čeka u novom MALOM semaforu, pratite za 15 dana.

Pogledajte detaljni pregled MALOG semafora od 5. do 20. 11.<<<

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

__________________________

Postujmo nase dzepove_logo
Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

Kupac.hr


22.11. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku