Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

MALI SEMAFOR: U Konzumu u godinu dana poskupjelo čak 44% proizvoda za djecu

MALI SEMAFOR: U Konzumu u godinu dana poskupjelo čak 44% proizvoda za djecu

Početak "zelenog" mjeseca, mjeseca travnja, nije donio veća iznenađenja u MALOM semaforu akcije Poštujmo naše džepove. Broj aktualnih poskupljenja u razdoblju od 20. ožujka do 5. travnja jednak je onom iz prethodnog razdoblja u kojem je zabilježeno 6 crvenih oznaka.

Po ukupnom broju proizvoda s promijenjenom cijenom od početka praćenja, vodeći je Konzum s 44% poskupljenog asortimana te je uvjerljivo zasjeo na čelo kolone trgovaca koje pratimo. Slijedi dm s 36%, te Plodine s ipak nešto manjim brojem crvenih i žutih oznaka nego u ranijim praćenjima, 31%

Spomenuta aktualna poskupljenja pojavljuju se u samo nekoliko kategorija, a najviše u kategoriji zamjenskih mlijeka (2). Najveći udio crvenih i žutih oznaka i dalje bilježi kategorija pudera 73%, a najmanji od tek 13%, kategorija instant kašica.

Boja koja vlada MALIM semaforom i dalje je u skladu s proljećem koje polako nadolazi. Preostaje nam veseliti se prestanku kiše, ali i onome na što možemo utjecati svojim izborom - nedostatku crvene boje u nadolazećim izvještajima.

Svi navedeni proizvodi prate se u trgovinama Bipa, dm drogerie-markt, Konzum i Plodine, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutno). Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana.

 

Klikni za uvećani prikaz:

 

______________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr


6.4. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku