Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Semafor kretanja cijena akcije Poštujmo naše džepove

Semafor kretanja cijena akcije Poštujmo naše džepove

Akcija splitskih ekonomista Poštujmo naše džepove se nastavlja i upravo su objavili novi Semafor praćenja cijena u trgovinama od 23.3. do 5.4. 2012. iz kojeg možete doznati koji su trgovci i proizvođači podigli cijene pojedinih proizvoda u tom razdoblju.

Novost u ovom Semaforu je što su praćenje cijena uključene dvije nove trgovine s riječkog područja: Trgovina Krk i Brodokomerc (cash & carry), kako bi njihova akcija pored nacionalne, jačala i svoju regionalnu prepoznatljivost.

Od prvog popisa 25.3. 2012. trgovina Krk je prema informacijama akcije Poštujmo naše džepove zabilježila čak 15 poskupljenja. No, iako manje, poskupljenja su vidljiva i kod svih drugih trgovaca, te je očito da se trend poskupljenja nastavlja.

U Konzumu su od početka praćenja cijena 29.1. 2012. do danas zabilježili ukupno najviše poskupljenja, a najmanje u Kauflandu.

Ponovno smo suočeni s poskupljenjima (crvene oznake) u kategoriji sireva, a pored toga su porasle cijene kave, piva, napolitanki te određenih sredstva za čišćenje i kreme za ruke.

Preostaje nam vidjeti hoće li se najave dodatnih poskupljenja nakon Uskrsa uistinu obistiniti, a do tada akcija Poštujmo naše džepove poziva kupce da prate zeleni val i pokažu poštovanje prema svojim džepovima.

Semafor se izrađuje na temelju tjedne provjere cijena označenih proizvoda.
ZELENO SVJETLO (svi koji nisu povećali cijene)
ŽUTO SVJETLO (oni koji su prethodno povećali cijene i zadržali ih na toj razini)
CRVENO SVJETLO (svi koji su povećali cijene)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 





Kupac.hr


6.4. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku