Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Novi Semafor kretanja cijena Poštujmo naše džepove

Novi Semafor kretanja cijena Poštujmo naše džepove

Akcija splitskih ekonomista Poštujmo naše džepove se nastavlja i pred vama je novi Semafor praćenja cijena u 9 trgovina od 5. do 15.4. 2012. iz kojeg možete doznati koji su trgovci i proizvođači podigli cijene pojedinih proizvoda u tom razdoblju.

Kerum se pridružio Konzumu po najvećem broju poskupljenja od početka praćenja, 29. siječnja. Najmanje poskupljenja i dalje bilježi Kaufland, a pridružuje mu se i Brodokomerc (cash & carry) koji je tek drugi put u semaforu. Iznenađenje je da Trgovina Krk, koja se prati od 25. ožujka, bilježi čak 24 poskupljenja i stoji uz bok Victy i Tommy-u čije kretanje cijena se prati od samog početka.

U promatranom razdoblju od 5. do 15. travnja 2012. vidljivo je poskupljenje čajeva te junećeg mesa. Dukat je nastavio, a Vindija započela s poskupljenjem sireva. Uočeno je da i Kraš, što do sada nije bio slučaj, povećava cijene svojih proizvoda. Od proizvoda za osobnu higijenu i kućanskih potrepština (sredstava za čišćenje) najviše poskupljenja bilježe Plodine, a najmanje Brodokomerc. Od samog početka promatranog razdoblja P&G ne posustaje s poskupljenjima.

Akcija i dalje poručuju "Poštujte svoje džepove i omogućite zelenom svjetlu opstanak na semaforu!"

Semafor se izrađuje na temelju tjedne provjere cijena označenih proizvoda.
ZELENO SVJETLO (svi koji nisu povećali cijene)
ŽUTO SVJETLO (oni koji su prethodno povećali cijene i zadržali ih na toj razini)
CRVENO SVJETLO (svi koji su povećali cijene)

(kliknite za uvećani prikaz)


Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 




Kupac.hr


16.4. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku