Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

VELIKI SEMAFOR: Dukat i Vindija podigli cijene mliječnih proizvoda

VELIKI SEMAFOR: Dukat i Vindija podigli cijene mliječnih proizvoda

Aktualni veliki semafor praćenja cijena akcije Poštujmo naše džepove od 20.11. do 5.12., unatoč početku zime, na sreću nije donio zahlađenje i u našim džepovima. U odnosu na prethodno promatrano razdoblje, kao i kod malog semafora, zabilježen je manji broj poskupljenja (88 naspram sadašnjih 70).

Plodine i Mercator ističu se kao trgovci s najvećim brojem poskupljenja u aktulanom semaforu. Promatrajući cjelokupno razdoblje praćenja, Plodine i dalje dominiraju, a pridružio im se Tommy koji u posljednje vrijeme najčešće zauzima neslavno prvo mjesto. Studenac i Billa imaju neočekivano velik broj crvenih i žutih oznaka s obzirom da ih pratimo tek nešto više od mjesec dana. Preostaje nam nadati se da se taj trend neće nastaviti.

Povećanje cijena prisutno je i s aspekta kategorija proizvoda koje pratimo, a na čelu je kategorija mliječnih proizvoda (mlijeko, jogurt i maslac). Od proizvođača, Dukat i Vindija najviše pridonose spomenutom trendu. Isto tako, veći broj poskupljenja primjetan je i kod parizera, piva te deterdženata za rublje, a slatkiš kojima nas je i ove godine iznenadio Sv. Nikola nemaju zabilježenih promjena cijena.

Hoće li trgovci ili proizvođači predblagdansku kupnju iskoristiti kao razlog promjenama cijena (povećanjima ili smanjenjima) preostaje nam pratiti u slijedećem razdoblju.

Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana u trgovinama Billa, Kaufland, Konzum, Mercator, Plodine, Studenac, Tommy, Victa i Trgovina Krk.

ZELENO SVJETLO kvadrat (svi oni koji od početka praćenja nisu povećali cijene)
ŽUTO SVJETLO trokut (oni koji su prethodno povećali cijene i zadržali ih na toj razini)
CRVENO SVJETLO krug (upozorava da je cijena povećana u tekućem tjednu)

Navedeni proizvodi prate se u svim navedenim trgovinama, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutačno).

kliknite za pregled i uvećani prikaz

 

_______________________________________________



Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 






Kupac.hr


7.12. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku