Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

VELIKI SEMAFOR: U Konzumu bez aktualnih poskupljenja

VELIKI SEMAFOR: U Konzumu bez aktualnih poskupljenja

Prvi dani proljeća malo su popravili situaciju u VELIKOM semaforu akcije Poštujmo naše džepove. Za razdoblje od 5. do 20. ožujka 2014. godine, imamo 21 crvenu oznaku (2,21% praćenih proizvoda) u odnosu na 47 (4,96% proizvoda) iz prošloga praćenja. Nadamo se da će proljetno zatopljenje i bujanje zelenila u zeleno obojati i VELIKI semafor.

Aktualnom smanjenju broja crvenih oznaka najviše su pridonijeli Konzum koji je bez aktualnih povećanja cijena te Studentac sa samo jednom crvenom oznakom. Crvenilu pridonose Victa (4,2 % proizvoda sa crvenim oznakama) te Kaufland (4,3 % proizvoda). Ukupno gledano, najveći broj proizvoda koji su povećali cijene pratimo kod Plodina (55,3 % proizvoda) te Victe (53,3 % proizvoda).

Povećanja cijena u najvećem broju su zabilježena kod kategorija proizvoda za osvježenje i mliječnih proizvoda. Kod mlijeka 11 % proizvoda u kategoriji ima povećane cijene, kod sirupa od naranče je to 9 % proizvoda, te kod gustog soka 8 % proizvoda. Promatramo li ukupni broj povećanja cijena, neke kategorije proizvoda uporno odolijevaju poskupljenjima: šećer, ulje, kruh bijeli te burek sir (0 % proizvoda), hrenovke, piletina-cijela koka te riba (8 %), pršut i kava (22 %), čokolada (29 %) i kiseli kupus rezani (30 %).

Što će nam donijeti prvo proljetno praćenje cijena, provjerite za 15 dana.

Kliknite za detaljni prikaz VELIKOG SEMAFORA praćenja cijena od 5. do 20. ožujka 2014.

ZELENO SVJETLO kvadrat (svi oni koji od početka praćenja nisu povećali cijene)
ŽUTO SVJETLO trokut (oni koji su prethodno povećali cijene i zadržali ih na toj razini)
CRVENO SVJETLO krug (upozorava da je cijena povećana u tekućem tjednu) Navedeni proizvodi prate se u svim navedenim trgovinama, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutačno).

Navedeni proizvodi prate se u svim navedenim trgovinama, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutačno).
_________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr




23.3. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku