Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

VELIKI SEMAFOR: Top 3 kategorije s najviše crvenih i žutih oznaka-pivo, mlijeko i jogurt

VELIKI SEMAFOR: Top 3 kategorije s najviše crvenih i žutih oznaka-pivo, mlijeko i jogurt

I VELIKI je semafor akcije Poštujmo naše džepove za razdoblje od 20. siječnja od 5. veljače 2014. godine, slično kao i MALI zahvatio val zahlađenja. Broj crvenih oznaka je u padu. Zabilježeno ih je 20 (2,1% proizvoda), za razliku od prošlog praćenja sa 53 crvene oznake (5,6% proizvoda).

Obratimo li pažnju na trgovce, aktualna poskupljenja pratimo kod Victe (6 crvenih oznaka), Kauflanda i Bille (po 5 oznaka) te Konzuma (4 oznake). Kod većine trgovaca postotak proizvoda kojima su, od početka praćenja, povećane cijene kreće od 40 do 50 %.

Najveći broj crvenih oznaka pratimo kod piva, deterdženata za rublje, gustog soka i mljevene kave. Pivo se ujedno nalazi u top tri kategorije proizvoda sa najvećim brojem crvenih i žutih oznaka. Pored piva (74% proizvoda u kategoriji ima višu cijenu od početne), tu se nalaze mlijeko (s 79% proizvoda) i jogurti (s 87% proizvoda).

Nadamo se da će se ovakav trend smanjenog broja aktualnih poskupljenja nastaviti i u budućnosti. Hoće li nas trgovci i/ili proizvođači ugodno ili neugodno iznenaditi svojim akcijama, vidjet ćemo već u sljedećem semaforu.

Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana u trgovinama Billa, Kaufland, Konzum, Plodine, Studenac, Tommy, Victa i Trgovina Krk.

ZELENO SVJETLO kvadrat (svi oni koji od početka praćenja nisu povećali cijene)
ŽUTO SVJETLO trokut (oni koji su prethodno povećali cijene i zadržali ih na toj razini)
CRVENO SVJETLO krug (upozorava da je cijena povećana u tekućem tjednu)

Navedeni proizvodi prate se u svim navedenim trgovinama, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutačno).

kliknite za detaljni pregled VELIKOG semafora od 20. siječnja do 5. veljače 2014.

_________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr




9.2. 2014.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku