Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

VELIKI SEMAFOR: Poskupjeli sokovi, pivo i mliječni proizvodi

VELIKI SEMAFOR: Poskupjeli sokovi, pivo i mliječni proizvodi

S obzirom da je Agrokor kupio Mercator, on više neće biti uključen u VELIKI semafor akcije Poštujmo naše džepove. Cjenovnu politiku Agrokora nastavljamo pratiti samo kroz Konzum. U VELIKOM semaforu za razdoblje od 5. do 20. lipnja 2013. zbog tehničkih problema, nisu uključene Plodine i Tommy.

Najveći broj aktualnih poskupljenja zabilježen je u Trgovini Krk. Time se ona s oko 40% crvenih i žutih oznaka, približila Konzumu, koji se s 46% proizvoda koji su poskupjeli od početka praćenja, nalazi na vrhu ljestvice. Najmanje crvenih i žutih oznaka ima Billa (30%), no treba imati na umu da je uključena u praćenje u listopadu 2012., 8 mjeseci nakon ostalih.

U kategorijama proizvoda, najveći broj aktualnih poskupljenja imaju proizvodi za osvježenje - pivo i gusti sok, a sa svojim crvenim oznakama približila se opet i kategorija mlijeka. U ostalim kategorijama proizvoda nisu zabilježene značajnije promjene cijena.

Pratite zajedno s nama kako će dolazak ljeta utjecati na boje našeg semafora.

Semafor se izrađuje na temelju provjere cijena označenih proizvoda u razdobljima od 15 dana u trgovinama Billa, Kaufland, Konzum, Plodine, Studenac, Tommy, Victa i Trgovina Krk.

ZELENO SVJETLO kvadrat (svi oni koji od početka praćenja nisu povećali cijene)
ŽUTO SVJETLO trokut (oni koji su prethodno povećali cijene i zadržali ih na toj razini)
CRVENO SVJETLO krug (upozorava da je cijena povećana u tekućem tjednu)

Navedeni proizvodi prate se u svim navedenim trgovinama, a tamo gdje nema oznake znači da tog proizvoda nema (uopće ili trenutačno).

kliknite za pregled i uvećani prikaz

 

 

 

 

_______________________________________________

Postujmo nase dzepove_logo Poštujmo naše džepove je akcija praćenja cijena koju je pokrenula grupa ekonomista - entuzijasta s ciljem osvještavanja prava izbora i utjecaja kupaca na tržište. Budući da aktiviranje poluge akcije - reakcije podrazumijeva aktiviranje promjena kupovnog ponašanja to je i "misao vodilja" akcije od samog početka. Stoga, uz primarne informacije o promjenama cijena proizvoda široke potrošnje, akcija nudi različite zanimljivosti, kako s aspekta kupaca tako i trgovaca / proizvođača. Praćenje cijena i ankete akcije Poštujmo naše džepove možete redovito pratiti u istoimenoj rubrici portala Kupac.hr.

 

 

 

 

 

Kupac.hr




24.6. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku