Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Snažan rast prodaje smartphonea i tableta u Hrvatskoj

Snažan rast prodaje smartphonea i tableta u Hrvatskoj

Korisnici u sve većem broju pristupaju internetu preko mobitela, prijenosnih računala, tableta ili televizije. Penetracija interneta u Europi iznosi preko 65% i još uvijek raste. Istraživanje GfK "Retail and Technology" za Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju koje prati prodaju tableta, mobitela/smartphoneova, pokazalo je da volumen prodaje kod obje kategorije proizvoda raste, međutim, rast u prodaji tableta uistinu je značajan u odnosu na prethodnu godinu.

U Hrvatskoj je u prvoj polovici 2013. godine prodano 349.000 smartphonea, u Sloveniji 122.000, a u Srbiji 266.000. U sve tri zemlje postoji sličan trend, rast prodaje smartphonea i pad prodaje mobilnih telefona. Najveći porast prodaje smartphonea zabilježen je u Hrvatskoj, 61% veća prodaja u odnosu na prvu polovicu 2012. Što se tiče mobitela, u Sloveniji i Hrvatskoj ih je u prvoj polovici 2013. prodano 18% manje u odnosu na isti period prošle godine, dok je u Srbiji pad prodaje mobilnih telefona iznosio 14%.

Prodaja Smartphonea I Tableta U Hrvatskoj

Tržište tableta je pokazalo značajan rast u odnosu na prvu polovicu prošle godine. U Sloveniji je zabilježen rast prodaje tableta od 160%, u Srbiji od 530%, dok je u Hrvatskoj prodaja tableta u odnosu na prvu polovicu 2012. porasla za čak 780%. U prvoj polovici ove godine u Sloveniji je prodano 33.569 tableta, u Srbiji 35.157, a u Hrvatskoj 172.089. Na osnovi rezultata prodaje i ostalih čimbenika na tržištu, može se predvidjeti da potražnja za tabletima neće padati. Potrošače sve više i više privlače različite prednosti tableta ako uređaja, među kojima se mogu izdvojiti njegova prenosivost, mala težina, atraktivan dizajn i na kraju, pristupačna cijena za sve ono što su njime dobili.

 

__________________
Retail & Technology je istraživanje (panel) koje se provodi u preko 80 zemalja, a pokriva tržišta potrošačke elektronike, foto, mali i srednji kućanski aparati, IT, DIY (do-it-yourself), telekomunikacije i dr. Istraživanje obuhvaća sakupljanje podataka o prodaji i cijenama tehničke robe. Podaci predstavljaju bazu za statističke analize među kojima su veličina tržišta, udjeli na tržištu, distribucija, prosječen cijene i dr.

 

 

Kupac.hr


14.10. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku