Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Cash Mob: udruženi kupci spašavaju male trgovine u svijetu

Cash Mob: udruženi kupci spašavaju male trgovine u svijetu

Skupina aktivista na društvenim mrežama Facebook i Twitter pokrenula je inicijativu Cash Mob u cijelom svijetu s ciljem spašavanja lokalnih trgovina.

Inspirirani Flash mob okupljanjima u kojima se skupina ljudi sastane na javnom mjestu, izvede neku zabavnu točku i nestane, Cash mob isto okuplja ljude, ali s puno korisnijim ciljem.

24.3. obilježen je prvi Međunarodni Cash mob dan na kojem su se aktivisti okupili na više od 200 lokacija u SAD-u i Europi da potroše najmanje 20 dolara u lokalnim trgovinama.

Osnivač ovog pokreta je odvjetnik Andrew Samtoy iz Clevelanda, a jedini uvjeti koje sudionici moraju ispuniti je  potrošiti najmanje 20 dolara, upoznati nove ljude i zabaviti se.

Sve više malih poduzetnika zatvaraju svoje trgovine jer si ne mogu priuštiti skupe marketinške kampanje, a za njihov opstanak nužni su im kupci. Ovaj pokret ima za cilj pomoći lokalnim poduzetnicima i tako osigurati boljitak cijele lokalne zajednice.

Izgradnjom dugoročnog odnosa s kupcima veći su izgledi za prosperitet sviju, a ovakvo zajedništvo dobar je primjer solidarnosti u vremenu krize.

Pripadnike Cash Mob pokreta možete potražiti na više Twitter profila, a ako vam je stalo do malog poduzetništva u Hrvatskoj i spasa lokalnih trgovina od najezde velikih shopping centara, možete i sami okupiti istomišljenike i krenuti u akciju.





Kupac.hr


30.3. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku