Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Coca-Cola smanjuje količinu spoja 4-MEI u karamelu

Coca-Cola smanjuje količinu spoja 4-MEI u karamelu

Novi kalifornijski zakon propisuje da pića koja sadrže određenu količinu karcinogenih elemenata moraju imati prikladno upozorenje. Prema pisanju Economic Timesa Coca-Cola i Pepsi u želji da izbjegnu oznaku karcinogenosti mijenjaju način na koji proizvode karamel boju za svoja pića.

Promjene u načinu proizvodnje karamela već su napravljene za pića koja se prodaju u Kaliforniji, a proizvođači poručuju kako će ove promjene uvesti i za pića diljem cijele zemlje.

Danas smo primili priopćenje iz kompanije Coca-Cola o ovom slučaju koje vam prenosimo u cijelosti.

Atlanta/Zagreb, 9. ožujka 2012. - Bojilo na bazi karamela koje upotrebljavamo u proizvodnji svih svojih proizvoda nije opasno za ljudsko zdravlje i nikada to neće biti. The Coca-Cola Company neće mijenjati svjetski poznat recept Coca-Cole.

Proizvođače s kojima surađujemo zamolili smo da prilagode svoje proizvodne procese kako bi količina spoja 4-MEI u karamelu bila još manja, no to neće imati nikakva utjecaja na recept koji se upotrebljava u proizvodnji Coca-Cole ni na okus i kvalitetu proizvoda koje potrošači od nas očekuju. Naglašavamo pritom kako smo i dosad unapređivali svoje proizvodne procese, ali nikad nismo mijenjali tajnu formulu te da je ni sada nećemo mijenjati.

Donijeli smo ovu odluku jer smatramo da na proizvodima koji su potpuno sigurni za ljudsko zdravlje ne bi trebala biti istaknuta nikakva upozorenja. Ne slažemo se s odlukom koju je donijela savezna američka država Kalifornija i koja je znanstveno potpuno neutemeljena, a temeljem koje na proizvode koje su sve ostale regulatorne agencije diljem svijeta ocijenile sigurnima za ljudsko zdravlje treba stavljati upozorenja. Za takva upozorenja na proizvodima nema opravdanja i bez razloga će uplašiti potrošače.

Postizanje najveće kvalitete i sigurnosti proizvoda koji pripadaju našim svjetski priznatim robnim markama uvijek će biti naš najvažniji zadatak. I dalje ćemo se oslanjati na čvrste znanstvene dokaze kako bismo osigurali da naši proizvodi nisu opasni za ljudsko zdravlje.





Kupac.hr


9.3. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku