Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

ISTRAŽIVANJE: Povjerenje potrošača u televiziju i tiskane medije u padu

ISTRAŽIVANJE: Povjerenje potrošača u televiziju i tiskane medije u padu

Povjerenje potrošača u televiziju i tiskane medije je je palo tijekom protekle 4 godine, ali je zato percepcija digitalnih izvora u stalnom porastu, rezultati su to velikog istraživanja kompanije Nielsen u kojem su uspoređeni podaci od 2007. do 2011.

Poznata kompanija za istraživanje tržišta Nielsen ispitala je 28.000 web korisnika u 56 zemalja, i ustvrdila da čak 92% potrošača najviše vjeruje preporukama prijatelja, što je 18% više u odnosu na 2007.

Online kupci imaju slično mišljenje što je potvrdilo čak 70% ispitanika, što predstavlja porast od 15% u posljednje 4 godine.

Samo 47% ispitanika smatra da su TV i novinske reklame jednako učinkovite. Rezultati za televiziju su opali za 25%, za novine 20% i časopise 20%, dok je se oglašavanje na radiju smanjilo na 42%.

Ako pogledamo stanje na internetu, povjerenje je poraslo na 40% sa 34% iz 2007. godine. Banneri su zabilježili 33%, što je poboljšanje za 26% u odnosu na prethodno istraživanje.

Online video oglašavanje ostvarilo je36%, što se podudara s ukupnim "sponzoriranim" oglasima na društvenim mrežama. Mobilni banneri i dipleji zauzimaju 33%, a SMS marketing je zabilježio 29%.

Nielsen analiza je pokazala da 58% ispitanika prati "privatne medije", brandirane web stranice kao vjerodostojne izvore informacija, a 50% vjeruje porukama koje primaju na svoj e-mail (newsletter i sl.).

Na internetu 4 od 10 ispitanika vjeruje oglasima koji se prikazuju u tražilicama, 36% vjeruje online video oglasima, a jedna trećina vjeruje porukama na bannerima, što je porast od 27% od 2007.

50% ispitanika smatra TV reklame kao važne kada traže informacije o proizvodima koje oni trebaju. Ovo je na Bliskom Istoku, Africi i Pakistanu poraslo na 65%, ali je u Europi palo na samo 30%.

Tablicu s rezultatima istraživanja možete pogledati ovdje.






Kupac.hr





20.4. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku