Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

Kupci oprez: pojedinci i tvrtke lažno se predstavljaju kao dm

Kupci oprez: pojedinci i tvrtke lažno se predstavljaju kao dm

Teška ekonomska situacija plodno je tlo za mnoge prevare, a jedna u nizu je i lažno predstavljanje u ime drogerije dm i prodaja "njihovih" proizvoda po povoljnim cijenama.

Čini se kako se povijest ponavlja pa iz dm-a Hrvatska javljaju kako su ih kupci obavijestili o prevarantima koji ih pozivaju i u njihovo ime nude povoljne "dm proizvode". Iz dm-a javljaju kako nemaju nikakve veze s takvim ponudama i upozoravaju kupce da ne pristaju na kupnju ponuđenih proizvoda izvan dm prodavaonica.

o Vas upozoriti da s pojačanim oprezom pristupate bilo kakvoj ponudi proizvoda i usluga pod dm imenom, a izvan dm prodavaonica.

Sve aktualne promocije s popustima i nagradne igre dm‐a, uz standardne dm‐ove promotivne materijale, objavljene i na službenoj web stranici. Pravovaljanost svake promocije možete dodatno provjeriti putem službenog facebook kanala dm‐a www.facebook.com/dm.Hrvatska.hr ili besplatnog info telefona 0800 365 86 33. Nagrade i donacije dm‐a preuzimaju se isključivo u dm prodavaonicama.

U nastavku pročitajte službeno očitovanje pravne službe po pitanju neovlaštenog korištenja imena tvrtke dm‐drogerie markt d.o.o.:

"dm‐drogerie markt d.o.o. pridržava sva prava koja ima kao registrirani imatelj žiga i tvrtke dm-drogerie markt d.o.o., te svako neovlašteno isticanje, pozivanje i korištenje na bilo koji način našeg žiga ili tvrtke, nas ovlašćuje da protiv osoba koje krše naša prava i ugled na tržištu ustanemo zahtjevom da isto prestanu činiti kod nadležnog suda ili institucije te da isto tako od osoba koje neovlašteno korite isti žig ili tvrtku ustanemo sa zahtjevom za naknadom štete i da pokrenemo kazneni progon, sve sukladno ovlastima danim nam zakonom."

Sve gore navedeno objavljujemo s ciljem da izbjegnemo svaku buduću zlouporabu imena dm-drogerie markt d.o.o., a time i povredu prava dm kupaca.

 

 

Kupac.hr


8.2. 2013.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku