Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku

TELE2 visokim računima i dalje stvara probleme korisnicima

TELE2 visokim računima i dalje stvara probleme korisnicima

Na portalu Kupac.hr već smo ranije objavili tekst nezadovoljnog korisnika koji je bez ikakvog objašnjenja dobio previsok račun za korištenje usluge TELE2 mobilnog interneta, a iz najnovijih primjera vidljivo je kako ovaj teleoperater nastavlja s istom praksom na štetu svojih pretplatnika.


Previsok račun za internet bez uvida u kontrolu troškova


Čitatelj u svojem tekstu navodi kako je potpisao ugovor za bežični internet s pretplatnim paketom od 145 kn, a osim previsokog računa požalio se na: uskraćvanje pristupa internetu zbog prekoračenja kreditnog limita (TELE2 se pozvao na ugovor, premda su korisniku putem trajnog naloga mogli naplatiti sve što je potrošio), neodgovaranje službe za korisnike u ugovornom roku od 48 sati i nemogućnost uvida u kontrolu potrošnje što mu je operater dužan osigurati.

Sve je kulminiralo previsokim računom od 850 kn za promet koji nije potrošio, a iz TELE2 su to objasnili "radovima na mreži". Korisnik je tada na TELE2 Facebook stranici pronašao još puno nezadovoljnih pretplatnika koji su taj mjesec dobili previsoke račune za internet i zaključio kako je u tom mjesecu TELE2 počinio izravnu štetu kupcima njihovih usluga.

I što je TELE2 poduzeo? Ispričao mu se 1 besplatnim gigabajtom i 10 kuna popusta, što je preračunato u tarifni model pretplatnika iznos od 29 kn!


Račun za mobitel od 12.823 kn


Nedavno je Novi list objavio priču supružnika Marijane i Nenada Magića iz Kastva koji su s operaterom TELE2 dogovorili pretplatu za mobitel uz mjesečni limit potrošnje od 100 kuna, ali su sredinom studenog dobili račun od 12.823 kune!

Problem je u tome što se nisu mogli žaliti prije isplate računa budući da su ugovorili i trajni nalog s Dinersom za plaćanje obaveze prema operateru. Nakon što su se požalili djelatnici operatera započeli su mukotrpnu dvomjesečnu "borba s operaterom" koji im je stornirao račun tek kad im je novinar poslao upit o tom slučaju.

No, storniranjem računa završili su samo pola bitke s TELE2 operaterom jer još uvijek nisu dobili povrat novca za astronomski račun koji su platili.


Opet visoki računi za internet, usprkos limitu


Najnoviji primjer objavio je Danas.hr kojem se dvoje čitatelja požalilo da su kod operatera TELE2 aktivirali podatkovne pakete za surfanje internetom, a zatim dobili ogromne račune, bez prethodnog upozorenja da su premašili prosječnu potrošnju.

Jedan je Riječanin aktivirao podatkovni paket, a kad je dobio račun, ispalo je da je u 10 dana potrošio 2 gigabajta prometa za što je dobio račun od 1.752 kune! Kreditni limit odredili su mu na 1.000 kuna, što je pet puta veći iznos od njegove prosječne potrošnje, koja se kreće ispod 200 kuna mjesečno.
Sličnu je stvar doživjela čitateljica koja je aktivirala podatkovni paket. Račun za 10. mjesec iznosio je 734,38 kn, iako joj je kreditni limit određen na 400 kuna. I ona ističe da nije dobila nikakvo prethodno upozorenje o povećanoj potrošnji, a potom je za 11. mjesec dobila račun od čak 1.275 kuna! Odlučila je operateru podmiriti samo neosporni dio računa, a na ostatak podnijeti žalbu, ali su joj u Tele2 svejedno isključili internet.


Tko tu koga


Prema Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih usluga i mreža, operatori su dužni u najkraćem mogućem roku upozoriti korisnike o svakom neuobičajenom i iznenadnom povećanju troška korištenja usluga, a ako je korisnik uložio prigovor na dio previsokog računa, operater ga ne smije isključiti iz mreže do okončanja postupka.

Neugodno iskustvo našeg čitatelja, kao i primjeri drugih pretplatnika, daju nam za pravo da zaključimo kako se u TELE2 povijest ponavlja na štetu korisnika i bilo bi vrijeme da nadležne institucije provjere ovakav način poslovanja jer, kako sami kažu, oni bi vam mogli uzeti "i ovce i novce".



Linda Miliša



Kupac.hr



16.1. 2012.

Podijeli e-mailomPodijeli na TwitteruPodijeli na Facebooku